0.00грн.
Зробити замовлення1. Обмін/повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків, споживач має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків; відшкодування витрат на усунення дефекту; заміни на такий самий товар або на аналогічний; повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми. Вимоги про усунення недоліків або заміну товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару – у двомісячний термін з моменту подання заяви.
2. Порядок повернення товару
2.1 Клієнт дзвонить за будь-яким вказаним на сайті номером телефону та заповнює заяву в усній чи письмовій формі, за зразком надісланим менеджером електронною поштою
2.2 Проводиться доставка товару, що повертається в магазин за адресою
2.3 Після надходження товару до магазину та підтвердження його стану, здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель за бажанням клієнта
3. Терміни та умови повернення коштів
Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві пізніше семи днів із дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.
4. Транспортні витрати
У разі повернення товару неналежної якості транспортування здійснюється за рахунок продавця.